Het jaar 2015 nadert en daarmee gaat Lèvin Reijers zijn jubileumjaar in. Per 01-01-2016 bestaat zijn Administratiebureau Reijers namelijk 10 jaar.

Lèvin heeft hiervoor zo’n tien jaar ervaring opgedaan bij diverse grote en kleine accountants- en administratiekantoren. Ook is er flink wat ervaring opgedaan tijdens interim opdrachten. Hierdoor is hij heel erg breed georiënteerd binnen zijn vakgebied en heeft hij in de loop der jaren ook een groot en betrouwbaar netwerk opgebouwd.

Inmiddels is er één medewerker in dienst getreden en onlangs is het kantoor verhuisd naar een prachtige locatie op de Bamestraweg 19 te Middenbeemster.

Persoonlijke benadering
Door de persoonlijke benadering onderscheidt Administratiebureau Reijers zich van de grotere administratie- en accountantskantoren. Daarnaast is Administratiebureau Reijers ook erg flexibel. Lèvin is als eigenaar bijvoorbeeld niet alleen van 9.00 tot 17.00 uur te bereiken, maar ook buiten deze tijden om, en in het weekend, als er nood aan de man is.

Cliënten kunnen altijd bij Lèvin terecht. De meeste ondernemers zijn overdag erg druk met hun eigen bedrijf en hebben daardoor geen tijd voor hun administratie. Daar is alle begrip voor, dus als er buiten de normale kantoortijden contact moet zijn is dat geen probleem.

Ook buiten kantoortijden is contact geen probleem!

Ook op locatie
De diensten worden ook op locatie aangeboden; bijvoorbeeld in geval van drukte, ziekte of zwangerschap. Hierbij kunt u denken aan het verwerken van uw administratie, het verrichten van betalingen, het op de juiste wijze en op tijd door laten lopen van uw salarisadministratie.

Door de mond-tot-mond reclame is een verspreid cliëntenbestand opgebouwd. Cliënten zijn dan ook niet alleen in de Beemster en De Rijp te vinden, maar ook in o.a. Alkmaar, Almere, Amsterdam, Haarlem, Purmerend en Zaanstad.

Vragen? Neem gerust contact op!